klantgericht telefoneren breda

Training Klantgericht telefoneren

Wist u dat het eerste contact tussen een bedrijf en een klant bijna altijd telefonisch is?
De telefoon is een krachtig middel om te communiceren met uw klanten en overige relaties. Uw manier van communiceren aan de telefoon is bepalend voor de uitstraling van uw organisatie. Contact per telefoon heeft veel voordelen, maar ook veel valkuilen. Professioneel communiceren per telefoon is een kunst. Een kunst die u ook kunt leren.

Het doel van deze praktijkgerichte telefoontraining is uw klanten op een professionele manier telefonisch te woord te staan. U leert alle facetten van telefonische communicatie, wat leidt tot meer klanttevredenheid en effectievere afhandeling van uw telefoongesprekken.


Voor wie is de training Klantgericht telefoneren bedoeld?

Deze praktische training is geschikt voor medewerkers die tijdens hun werk veelvuldig de telefoon als communicatiemiddel gebruiken. Door klantgericht te telefoneren en te leren hoe men kan omgaan met weerstand, verbetert de telefonische communicatie onmiddellijk.

Inhoud van de training

Tijdens deze 2-daagse training komen alle facetten van telefonische communicatie en hoe dit in de praktijk te brengen aan de orde. U leert effectief te communiceren met uw klanten, prospects en relaties. U leert om uw gesprek te structureren, door het gebruik van juiste vraag- en luistertechnieken. Ook leert u wat goed stemgebruik is en hoe u om kunt gaan met diverse typen klanten aan de telefoon. U wordt bewust van de kracht van uw eigen communicatie en hoe dit te gebruiken in uw dagelijkse werk aan de telefoon.

Onderwerpen:

Wat als u deze training heeft gevolgd?

Na deze training zult u met meer gemak en plezier communiceren per telefoon. U bent in staat om snel en adequaat in te spelen op de behoefte van uw gesprekspartner en kunt beter omgaan met klachten. U communiceert krachtig en overtuigend aan de telefoon, wat de uitstraling en effectiviteit van u en uw organisatie vergroot.

Deze training wordt alleen verzorgd als incompany training en is interessant voor bedrijven uit de regio Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Roosendaal, Den Bosch en Utrecht. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op, we staan u graag te woord.

Verkooptrainingen

Communicatietrainingen

Managementtrainingen

Contactgegevens

Develop Training & Coaching

Nelly Boudewijnsstraat 30

4822 VT Breda

Noord-Brabant

Tel: 076 -541 69 68

Skype: Developcoach

E-mail: [email protected]

Contactformulier